Wat is het verschil tussen mijn bestellijst en mijn favorieten?
Mijn bestellijst
- Deze is gebaseerd op uw bestelhistoriek, een overzicht van alle artikels die u in de laatste 2 jaar heeft aangekocht.
- Vanuit deze lijst kan u gemakkelijk artikels toevoegen aan uw winkelmandje.
- Als een nieuw artikel aan u werd gefactureerd verschijnt dit nadien mee op deze lijst.
- Uw bestellijst is beveiligd, u kan hier zelf niets aan toevoegen of verwijderen.
- Wenst u toch artikels definitief te schrappen kan u ons dit mailen of bellen
Mijn favorieten
- Deze lijst bepaalt u volledig zelf. U kan zelf artikels toevoegen en verwijderen.
- Deze lijst verandert niets aan uw bestelhistoriek
- U kan artikels toevoegen die nu of later voor u interessant zijn
- Vanuit deze lijst kan u gemakkelijk artikels toevoegen aan uw winkelmandje
- Allergenen? Wat zijn mijn verplichtingen?
- Conformiteitsverklaring: Wat moet ik ermee?
- Geeft de webshop mijn juiste prijs weer?
- Hoe en wanneer kan ik betalen?
- Hoe krijg ik mijn factuur?
- Hoe plaats ik een bestelling via de webshop?
- Hoe zit mijn account in elkaar?
- Hoelang op voorhand moet ik bestellen?
- Ik ben nog geen klant bij De Maere. Hoe kan ik me aanmelden?
- Ik vind een artikel niet dat ik al aangekocht heb?
- Ik wil een nieuw artikel toevoegen maar kan het niet vinden?
- Is er een minimumbedrag voor een levering?
- Kan ik als particulier kopen bij De Maere?
- Kan ik mijn bestelling aanpassen?
- Klachten?
- Leveren jullie ook in het weekend?
- Retour na levering?
- Retour tijdens levering?
- Verkoopsvoorwaarden
- Wachtwoord vergeten?
- Wanneer wordt er geleverd?
- Wat is mijn gebruikersnaam?
- Wat zijn de leveringsvoorwaarden?
- Welke service geeft de chauffeur?